Avocații noștri ajută afacerile, clienti corporate și privați să soluționeze o gamă largă de litigii comerciale într-o manieră eficientă și la timp.

Contactati-ne

Drept corporatist, comercial, fuziuni și achiziții

Antreprenoriatul a devenit motorul creșterii economice. Competențele și experiența noastră în dreptul societar și dreptul afacerilor ne permit să consiliem clienții în diverse chestiuni juridice legate de domeniul comercial.
Ne diferențiem în raport cu competitorii prin faptul că alocăm tot timpul necesar pentru dezvoltarea unui plan strategic pentru a asigura succesul continuu al clienților noștri.
Nu garantăm clienților un caz de success, totuși le garantăm că vom avea grijă de problemele lor în timp util, pentru a putea obține succesul. Investind timpul necesar pentru a înțelege business-ul clienților noștri, putem răspunde doleanțelor acestora zi de zi.

Servicii oferite

• Conflicte corporate
• Litigii ale acționarilor/asociaţilor
• Litigii de parteneriat
• Răspunderea administratorilor şi CEO
• Dispute cu privire la contracte comerciale
• Mediere
• Facilitarea negocierilor
• Acorduri confidențiale, pre și post dispute
• Încălcări contractuale
• Modificări ale structurii asociaţilor/acţionarilor
• Buybacks
• Anularea deciziilor Consiliului de Administraţie
• Documente încorporare/înmatriculare societate
• Acorduri de operare – Societăţi cu răspundere limitată
• Acorduri de parteneriat / ale acționarilor
• Revizuirea contractelor de toate tipurile, inclusiv distribuție, producție și de acordare a licențelor în multiple industrii
• Revizuirea, negocierea și încheierea tranzacțiilor de creditare comerciale
• Negocierea drepturilor contractuale ale investitorilor

Cazuri recente

• Am asigurat poziția unui client (grup de companii), pentru situația neîndeplinirii obligațiilor asumate de acționari. Prin contractul întocmit, clientul poate invoca o clauză penală prevăzută în contractul de vânzare – cumpărare, în cazul neîndeplinirii obligațiilor. Este vorba despre un caz complex, care a implicat abilitatea de a adapta clauzele contractuale la interesele clientului.
  • Societatea de avocatură a asigurat poziția unui client pentru situația neîndeplinirii obligațiilor asumate de către un alt acționar. Prin contractul întocmit, clientul poate executa ipoteca asupra acțiunilor.
  • Am fost consultant juridic în cadrul unei tranzacții complexe de fuziuni și achiziții, care a presupus un transfer de părți sociale între două companii mari care aveau drept active spații de depozitare, terenuri, mașini industriale și multe altele. Societatea a consiliat cu succes clientul, pentru ca acesta să-și atingă scopurile fixate în cadrul acestei tranzacții.